Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

χωρίς ίσκιο...





painting by Andy Smith


κρατήθηκα από την κουπαστή της σκάλας
για να μην πέσω

το εκτυφλωτικό της φως
μ' έκανε να χάσω στιγμιαία την όραση
και να προσπαθώ
με αδέξιες κινήσεις να πιαστώ
από κάπου

ήταν η στιγμή σκέφτηκα
και αναπόλησα τα γαλήνια δευτερόλεπτα
του απόλυτου σκοταδιού

τα χέρια μου ξεκρεμάστηκαν
από τη σκάλα

σωτήρες δε χρειάζομαι
είπα φωναχτά
μου φτάνουν μόνο τα κλειδιά
να ξεκλειδώσω την όραση
ξανά

κι έπειτα
τι κι αν σπατάλησα τα μικρά γκρίζα σημάδια
που είδα στον ύπνο μου
δικά μου ήταν, ό,τι ήθελα θα τα έκανα

τύψεις, τυχαία μα βίαια ριγμένες
στο τσουβάλι κι αυτές
για να με ταλαιπωρούν

φως, εκτυφλωτικό
σίγουρα κάποιο παιχνίδι, δόλιο,
της συνείδησής μου
της άρρωστης
για να χάσω τον ίσκιο μου
για πάντα

και χωρίς ίσκιο
πώς θα δροσίζω τις αναμνήσεις

και χωρίς ίσκιο
πώς θα κρύβω τις πληγές

και χωρίς ίσκιο
πώς θα έχω αποδείξεις οτι υπάρχω!

silena 3/11/2010