Σάββατο, 20 Νοεμβρίου 2010

όνειρο, ουρανός, φλόγα..










painting by Jacqui Faye



μέσα στου ονείρου μου τη σφαίρα,
οράματα βλέπω από άλλες ζωές
και τρομαγμένη πετάγομαι
κοιτώ τριγύρω,
το πρόσωπό μου αγγίζω
για να πιστέψω πως...
ένα όνειρο ήταν μόνο
και πέρασε!

μέσα στου ουρανού το απέραντο,
άπληστο το βλέμμα μου
γεμάτο πόθο ασύγκριτο
γεμάτο λαχτάρα για..
το σύννεφο που φέρνει ο άνεμος κοντά
απίθανες αποχρώσεις ελευθερίας
υπέροχες στιγμές
ανάλαφρες
κι εγώ λευκό πανί
ν'αρμενίζω στα γαλανά νερά...

μέσα στη φλόγα του χορού,
γυμνή χορεύτρια τα χείλη μου ακουμπά
κι εγώ ανατριχίλα νιώθω
την κοιτώ
τα μακριά μαλλιά της
τόσο κόκκινα σα τη φωτιά
μπροστά στα μάτια μου τα φέρνω
τυφλή ψυχή μου μη ρωτάς
ποιό χρώμα σου ταιριάζει
ποιά σκέψη σε ταράζει
ποιός είν' ο ρυθμός ο πιο γλυκός
που στοιχειώνει τον ύπνο σου
όταν οι σταγόνες της βροχής
αναπνέουν αναστεναγμούς!

Silena 20/11/2010