Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010

απώλεια










painting by Pat Koscienski
*click the image!

πλάταινε η σκέψη
και μαζί
και το βλέμμα μου
κι η ευτυχία που πλημμύριζε
την καρδιά μου
έκανε το στήθος μου να φουσκώνει
κι ούτε που περνούσε απ' το μυαλό μου ο φόβος,
μόνο η εκστατική ζάλη του έρωτα
υπήρχε μέσα μου,
με είχε καταλάβει ολόκληρη
κι έκανε τα μάτια μου να γελάνε
περιπαίζοντας λες το θάνατο
γιατί ο έρωτας κρύβει μέσα του
το θάνατο και τη ζωή
τόσο μονιασμένα
που ακόμα και τώρα νομίζω
πως είναι όνειρο
η σκέψη μου αυτή

και μόλις η μυρωδιά του φόβου
έφτασε στα ρουθούνια μου
αναπήδησα τρομαγμένη
δεν είχα νιώσει το φόβο μέχρι τότε
κι ήταν άγνωστη τούτη η αίσθηση,
σκέφτηκα να τρέξω
να κρύψω τα φλογισμένα μου μάγουλα
να σβήσω τα χνάρια της ομίχλης
που άφηνε λεπτό το λεπτό
τούτο το πρωτόγονο συναίσθημα
σκέφτηκα να..
έπαψα να σκέφτομαι
ξάπλωσα στο κρεβάτι
κι απόμεινα να κοιτάζω το ταβάνι
και να προφέρω αργά και δυνατά
τη λέξη που μου γνώρισε το φόβο

Α Π Ω Λ Ε Ι Α

Silena 26/12/2010