Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

τόσα μάτια







painting by Pj Bach
*click !

τόσα μάτια γύρω μου
να γυρίζουν σα τρελά
να ζαλίζουν το μυαλό μου
να σκαλίζουν τις μνήμες μου

τόσα μάτια
να προσπαθούν να ξεσκεπάσουν
αόρατες πληγές

τόσα μάτια μέσα μου
να κλείνουνε το φως
ν' αφήνουν στις μικρές στιγμές μου
χιλιάδες νοήματα δίχως ερμηνεία καμιά
να ζητούν απ' τα χέρια μου νερό
για να κοιταχτούν μέσα του
ήρεμο νερό, σαν της λίμνης το νερό
ακίνητο

τόσα μάτια στο σκοτάδι
μα μόνο ένα
σαν ξεπροβάλλει η μέρα
τόσο δυνατό
που η δύναμή του ορίζει τη δύναμη
μια σπίθα του, γίνεται σημάδι
γίνεται ελπίδα ή ο εξόριστος λυγμός
που βγήκε ξαφνικά απ' το στήθος μου
μήπως και τον αναγνωρίσεις
μήπως και τον αισθανθείς

τόσα μάτια στο μυαλό μου
για να κοιτάζω και να βλέπω
των ανθρώπων τις ψυχές
που δεν έχουν αλλού
να πουν τα μυστικά τους

μα μόνο ένα στην καρδιά μου
αλάνθαστος κριτής
των ακαθόριστων χτύπων της
όταν αυτοί συμβαίνουν
απρόβλεπτα
κι απλώνονται σα πυρκαγιά
κι αναστατώνουν τη ζωή μου
και κάνουν όλα γύρω μου
να μοιάζουν
μαγικά

Silena 3/1/2011