Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

μια μικρή ευχή










painting by Elizabeth Fraser
*click the stars!


σκοτάδι,
ένα αστέρι ψηλά
προκλητικά φωτεινό
παρακαλεί για μια ευχή,
μια μικρή ευχή
για να την πραγματοποιήσει

το χρώμα της καρδιάς,
ποιό είναι;
τ' αστέρι αυτό ρωτώ

είναι αυτό που ο καθένας θέλει!
μου απαντά δίχως κανένα δισταγμό

κι ο χτύπος, ο ανυπόμονος,
η πύρινη ματιά,
η γοργή αναπνοή;

τι είναι όλα αυτά για την καρδιά;
Μα πώς να ξέρεις!
Ένα αστέρι είσαι μόνο, εκεί ψηλά
χωρίς καρδιά, χωρίς ματιά, χωρίς σκιά..

Ένα αστέρι είμαι, ναι.
Όλα τα βλέπω, τα παρατηρώ
και τα φωτίζω,
όταν αξίζουνε το φως μου
όταν την φύση μου αναδύουν
πίστη βαθιά
απ΄την ψυχή μου δίνουν

το κοιτώ με έξαψη μεγάλη
και την ευχή μου κάνω,
πιστεύω αληθινή να βγει
ψιθυριστά μιλάω
και το αστέρι βλέπω
να μου χαμογελά.

Silena 2010