Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

αντικατοπτρισμός







painting by Randall David Tipton
*click the image!


παγιδευμένο σε δυο χρόνους
το σώμα μου

τρωτές οι αναμνήσεις
ξεχνιούνται
βυθίζονται
σε ηδονικές ονειροπολήσεις
μένουν πίσω
απομακρύνονται

η γυάλινη θεωρία μου
πέφτει
και γίνεται θρύψαλα
τη μαζεύω
κομμάτι-κομμάτι
την κρατάω σφιχτά
μέσα στις γροθιές μου
κι ας ματώνω

- μπορείς τώρα ν' ανοίξεις τις γροθιές σου,
είναι η φωνή σου
καθώς διαθλάται
μέσα απ' τον καθρέφτη του μυαλού μου

θέλω να σ' ακούσω
όχι τη φωνή σου

θέλω ν' ακούσω το βλέμμα σου
δυνατό
σταθερό
να προφέρει σιωπές που ξεπερνούν την ύλη
σιωπές που δοκιμάζουν να ισορροπήσουν
πάνω στα μυστικά μου νήματα
κι ας πέσουν!

θέλω ν' ακούσω τα χέρια σου
ν' αναστενάζουν
καθώς θ' ανακαλύπτουν το κορμί μου
θα διαστέλλουν το πόθο μου
θα κυλάνε ασταμάτητα
δίχως ποτέ να φεύγουν

θέλω να σ' ακούσω
όχι τη φωνή σου

θέλω ν' ακούσω τη ζωή σου
να βυθίζεται στη θάλασσά μου
να ξεπροβάλλει μέσα από τα όνειρά μου
να γεννιέται ξανά

ένα θαύμα
που διασχίζει το άπειρο
χωρίς ούτε μία λέξη

Silena 23/1/2011