Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

στης θάλασσας το ρίγισμα







painting by JPG


τόση φωτιά
τόση φωτιά
να μου καίει το νου

δε χωράει πια
στο κεφάλι μου

παλεύει να πεταχτεί έξω

να ενωθεί με τις λέξεις
να θεριέψει

να πυρπολήσει την αγωνία μου
να κάνει στάχτη την κραυγή μου

τόση φωτιά
τόσα όνειρα
τόση αγάπη
τόσο φως

τόσο σκοτάδι
τόση σάρκα
τόση ακινησία
τόσες φωνές

μάχονται μέσα μου
πιο απ΄όλα θα ζήσει

κανένα δε θέλει να πεθάνει

και του ενός η ψυχή
πολιορκεί του άλλου την ψυχή
και ξεψυχάνε έτσι
το ένα μετά το άλλο

νιώθω την καρδιά
να λαχταρά
ανυπόταχτη
να με κοιτάξει στα μάτια
να με κοιτάξει κατευθείαν στα μάτια

νιώθω τα λόγια
να παραδίνονται στις φλόγες
για να μην γίνουν έρμαια
άκαιρων αναστεναγμών

τρέμω

τα χέρια μου
αγριεύουν
προσπαθούν
να ξεριζώσουν απ' τα στήθια μου
τις απελπισμένες αλήθειες
που γεννήθηκαν
κείνη τη νύχτα
που ερωτεύτηκα το φεγγάρι

απόψε
ολόκληρη η ψυχή μου
κρέμεται απ' το φεγγάρι

απόψε μεγάλωσε η νύχτα
γιγαντώθηκε και νάτη
λιώνει μέσα στην παλάμη της το φως

απόψε την ανάσα μου γύρεψα
μέσα στης θάλασσας το ρίγισμα
και χάθηκα
έσβησα μέσα της
τρέμοντας το ατέλειωτο σκοτάδι.

Silena 28/1/2011