Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

μνήμες









painting by SiLa
*a click!


μέσα στη νύχτα έζησα τη φωτιά
μα έπειτα από λίγο
είδα μονάχα στάχτες κι αποκαίδια

ξάπλωσα στο σκοτεινό δωμάτιο
κι απαρνήθηκα όλες τις θύμησες

με τα μάτια ανοιχτά
φαντάστηκα πως το ταβάνι
κινείται καταπάνω μου να με συνθλίψει
κι ένιωσα ντροπή που με κατέκλυσε τόσο
ο φόβος του θανάτου

άναψα τη λάμπα βιαστικά
για να διαλύσω και την παραμικρή υπόνοια
οτι πεθαίνω

ήταν η στιγμή εκείνη
που ανακάλυψα μέσα στα αναφιλητά μου
πως δεν ξέρω ποιά είμαι
κι όλα τα κομμάτια μου
σκορπισμένα σα πεθαμένα φύλλα του φθινοπώρου
γύρω μου
παντού
κίτρινα
ξερά
φύλλα - ημερολόγια
χλωμά σαν τις αναμνήσεις
κοφτερά σαν το γυαλί
που μέσα του τώρα καθρεφτίζω την ψυχή
που έχασα
μα ίσως αύριο να μπορέσω ν' ακούσω ξανά
τη φωνή της ψυχής μου να διηγείται
την αληθινή ιστορία


Silena 12/1/2011