Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

δώσε μου το χέρι σου






painting by Diana Sellers
*click!!


έλα,
δώσε μου το χέρι σου
να σε πάρω μακριά
σε μια μεγάλη περιπλάνηση
χωρίς μη και πρέπει
χωρίς χώρο και χρόνο
κι έτσι όπως θα μπλέκονται
τα δάχτυλά μας
έτσι θα σβήνουν κι οι σκιές μας
από τους τοίχους
με μικρούς, σιωπηλούς κραδασμούς

ναι, αυτό είναι
μια φυγή για την πόλη που δεν έχει τοίχους
για την πόλη πάνω στα σύννεφα

έλα,
δώσε μου το χέρι σου
να γίνουμε λαθρεπιβάτες
στο όνειρο
να σκορπίσουμε τις μνήμες
σα φύλλα ξερά
στον άνεμο

έλα,
δώσε μου το χέρι σου
θα σβήσω τον καχύποπτο ήλιο
θα ζεστάνω το χλωμό φεγγάρι
για σένα
και με μια κίνηση
μυστική
θα αποκαλύψω όσα δεν έχουν ακόμα ειπωθεί

μόνο με μια κίνηση
κι έναν αναστεναγμό ανακούφισης
που ξέφυγε δίχως να το θέλω απ' τα χείλη μου

μόνο τα δάχτυλά μας
θ' αφήσω άγρυπνα
να φυλάνε τις στιγμές
μη γίνουν σύννεφα κι αυτές
και χαθούν
στο βάθος του ορίζοντα

έλα,
δώσε μου το χέρι σου
δε θ' αφήσω τ' αστέρια να κάψουν την πλάνη

Silena 2/2/2011