Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

η τελευταία πράξη










painting by Jacqui Faye


η καρδιά μου
μέσα στο παραμύθι
βρίσκεται
εκεί
ανασαίνει
μεγαλώνει
ομορφαίνει
αγαπάει
αγαπιέται

η καρδιά μου
μέσα στο παραμύθι
βρίσκεται
με τις λέξεις αντιμέτωπη
τις κρατάει τρυφερά
μα με μια κίνηση απρόσμενη
με τους ήχους που βγάζουν
οι λέξεις
οι ανύποπτες
σπάει όλους τους καθρέφτες

η καρδιά μου
μέσα στο όνειρο
βρίσκεται
κυνηγάει τα φαντάσματα
φωτίζει τις σκιές
μα δεν έχει χρόνο
δεν προλαβαίνει να σκοτώσει το φόβο

είναι έτοιμη
να
είναι έτοιμη
να το βάλει στα πόδια
μα τα πόδια μένουν ακίνητα
σα να εμπαίζουν την αγωνία της
γλιστράνε το ένα κοντά στο άλλο
τυλίγονται σαν εραστές
νωχελικά
μα μετά από λίγο δένονται
σφιχτά, σα να κρυώνουν
κι εγώ ο μόνος θεατής
στο έργο που παίζουν
τα χειροκροτώ...

η καρδιά μου
στα πόδια μου βρίσκεται
παίζοντας την τελευταία της πράξη

silena 4/2/2011