Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

αφθονία

original painting
Youth of the Zeus
(The goat Amalthea nourished Zeus)


αφθονία

μια λέξη...
άφθονη
μια λέξη γεμάτη

γι' άλλους γεμάτη ...ύλη
γι' άλλους γεμάτη ...ανθρώπους
γι' άλλους γεμάτη ...γεμάτη όνειρα

μάλλον στην τρίτη κατηγορία ανήκω
έτσι λέω στον εαυτό μου
μα
δεν πεινάω
δεν έχω στερηθεί την ύλη
ούτε τους ανθρώπους έχω στερηθεί

ακόμα

γι΄αυτό
μάλλον
θα πρέπει ν' αλλάξω λίγο τα λόγια
να τα κάνω πιο ευέλικτα
πιο ανθρώπινα
όχι τόσο ποιητικά και ιδεατά
όχι τόσο ιπτάμενα!!

στα σύννεφα ξέρεις
δεν υπάρχει ψωμί
ούτε άνθρωπος υπάρχει

μόνο αέρας
που παρασέρνει σκέψεις
που γεννάει όνειρα
που ελαφραίνει εμένα και την ιπτάμενη υπόστασή μου
τόσο που μου'ρχεται να γελάσω τρανταχτά
τόσο ευτυχισμένη νιώθω!

είναι η ελαφρότητα
είναι η απαλλαγή
είναι η ανάγκη του ...τίποτα

ναι
έτσι νιώθω
πως δεν χρειάζομαι τίποτα
τι μαγικό αλήθεια
τι απίστευτο
τι αληθινό μαζί

κι η συνταγή?
απλή
απλούστατη

κλείσε τα μάτια
πέτα τα περιττά
πάψε πια να ζητάς

και....

έτσι

μαγικά

πετάς
πετάς
πετάς

ούτε εσύ δεν το πιστεύεις
τόσο πότισε τη σάρκα και την ψυχή σου το τώρα

όμως
μη φοβάσαι

πιάσε το χέρι μου
και πέταξε
μαζί μου

Silena 15/12/2011