Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

ξυπόλητες ισορροπίες



Είσαι πίσω μου, μ' ακολουθείς
ανησυχείς
γι' αυτό κι έρχεσαι αθόρυβα 
και με τυλίγεις με το παλτό μου
που σέρνεται στο δρόμο

κάποια στιγμή ρίχνεις χάμω το βλέμμα
κι αναστατώνεσαι σαν βλέπεις τα πόδια μου
ξυπόλητα

δεν μπορείς να συγκρατηθείς
σου ξεφεύγει μια μικρή κραυγή και πέντε λέξεις

- κάνει κρύο κι είσαι ξυπόλητη, λες

βγάζεις τότε τα δικά σου παπούτσια 
σκύβεις μπροστά μου
παίρνεις τα πόδια μου αγκαλιά
να τα ζεστάνεις
και σαν να μην είναι αληθινά
και σαν να μην κυλάει αίμα μέσα τους
τα σηκώνεις προσεκτικά και τους φοράς τα μεγάλα σου παπούτσια

- κάνει κρύο κι είσαι ξυπόλυτη, λες

είσαι πίσω μου, μ' ακολουθείς
μ' ακούς ν' ανασαίνω γρήγορα
ανησυχείς 

- έλα μαζί μου, 
η νύχτα ποτίζει το τώρα
ο άνεμος σκορπίζει το αύριο

κι εσύ
κι εγώ

ξυπόλητοι
ισορροπούμε στο χρόνο


Silena 19/11/2012